Arı Sütü Kremi Kullanıcı Yorumları

 arı sütü kremi kullanıcı yorumları
 arı sütü kremi satın al


Elif Aydın  · arı sütü kremi ne işe yarar
Arı sütü kreminin faydalarını Işın Karaca anlatırken görmüştüm uzun süredir denemek istiyordum şimdi deneme amaçlı 1 kutu sipariş verdim. 1 alana 1 hediye imiş teşekkür ederim :)
Yanıtla ·  18 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  19 Aralık 2015, 11:35
ben iki aydır bu kremi kullanıyorum gayet memnunum cildime çok iyi geldi. cildi yeniliyor adeta
Yanıtla ·  28 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  18 Aralık 2015, 22:44
“arı sütü kremi son günlerde oldukça popüler olmuş. Nereye gitsem karşıma çıkıyordu. bugün arkadaşım almış denedim bende açıkçası beğendim ve şimdi sipariş verdim. arı sütü kreminde indirim bekliyoruz
Yanıtla ·  18 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  12 Aralık 2015, 22:31
sitenizden 1 kutu arı sütü kremi sipariş vermiştim ben hediyesi ile geldi bugün teşekkür ederim.
Yanıtla ·  44 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  15 Aralık 2015, 15:59
evvelki gün televizyon reklamında arı sütü kremi reklamı görüp sitenizden sipariş verdim. kaç günde teslimat olur acaba. cep telefonuma gelen kargo takip numarası hangi kargoya ait acaba kızım mesajı silmiş :(
Yanıtla ·  18 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  12 Aralık 2015, 15:22
son zamanlarda forumlar arı sütü kremi yorumlarını çok sık görüyorum. Denemek için 1 set sipariş verdim. iyi çalışmalar
Yanıtla ·  48 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  17 Aralık 2015, 14:35
“Merhaba, bir forumda ürünü kullananların yorumlarını okumuştum. İşe yaradığını söylüyorlardı. Bende sipariş verip denedim. Akşamları ve sabahları kullanıyorum kızlar. Tavsiye ederim.
Yanıtla ·  86 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  18 Aralık 2015, 13:55
arı sütü kremi satın al “bende bugün satın aldım. komşum kullanıyor. çok faydasını gördü. diğer ürünler gibi kullanmak istedim. fiyatı da çok uygun.”
Yanıtla ·  65 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  6 Aralık 2015, 10:32
arı sütü kremi kapıda ödemeli olarak şimdi sipariş verdim. ilginiz için teşekkür ederim
Yanıtla ·  42 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  4 Kasım 2015, 20:55
“daha önce denemek için 1 set satın almıştım. bu ikinci siparişim oldu :) 69 tlye almıştım o zaman :(. ”
Yanıtla ·  53 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  2 Kasım 2015, 23:58
Bahar Işık  · arı sütü kremi kapıda ödeme
herkese selam, instagramda sürekli kullananları görüyorum. İşe yarayan bir ürün olduğu kesin. Bende 1 kutuluk sipariş verdim. Daha sonra 5 kutuluk paketten alacağım. Kampanyalı fiyatları şimdilik uygun umarım zam yapmazlar...
Yanıtla ·  26 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  21 Ekim 2015, 02:05
2 arı sütü kremi sipariş verdim. Kullanmaya bir an önce başlamak istiyorum. Kargom ne zaman gelir acaba?
Yanıtla ·  22 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  4 Ekim 2015, 12:59
Share on Google Plus

Bakım Kadınlar artık Türkiye'nin en büyük kadın kulübü ve portalı BittiSon Kadın'da. Kadınlar, BittiSon Kadın'da iş hayatından doğuma, yemek yapımından çocuk, Kuru Kayısı Faydalari, Cilt Bakımı, Doğal Güzellik, Laser Epilasyon, Bitkilerle Cilt Bakımı, Sivilce ve Akne Tedavi, Günlük Cilt Bakımı, Sağlıklı Diyet, Şifalı Bitkiler, Cilt Bakımı, Güzellik, Cilt Lekeleri, Doğal Cilt Bakımı, Güzellik Sırları, Gözaltı Morlukları, Kaş Şekilleri, Cilt Maskeleri, Yüz Maskeleri, Dudak Bakımı, Seksi ...

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder