Tırnak mantarına son!!!!Sonunda kurtuldum

Konu Sahibi : guzelimm
http://www.bittison.com/nurs-lokman-hekim-aynisefa-kremi-100-ml.html

        Merhaba arkadaşlar benim yüzümde kırmızı benek benek lekeler vardı,o kadar çok kozmetik kerm kullandım anlık geçirdi hepsi.Daha sonra kozmetiğin,boşa para olduğunu düşünerek bitkisel bişeyler almaya karar verdim ve araştırmaya başladım.Yüzüm için aynı sefa kremi aldım....Bunu araştırırken bu kremin mantarada iyi geldiğini öğrendim.Benim 3 seneden beri ayak baş parmağımda mantar vardı biçok kez doktora gittim,nibulen kullandım 1 yıl.Kısa süerliğine geçiyor sonra tekrarlıyordu.Yazın açık sandelet giymekten utanıyordum artık,çünkü tırnağım sap sarı ve altı bir tuhaf oluyordu....Yüzüm için kullandığım kremi denemek maksadıyla tırnağımada sürdüm şu anda tırnağımda mantar falan kalmadı,sağlıklı bir tırnağım var diğer tırnaklarım gibi.Allaha çok şükür kurtuldum şu iğrenç görüntüden ve tırnağına ne oldu senin demelerinden.Her gece yatmadan tırnağıma kremi sürüp masaj yaptım tırnağıma,hergün akşam muhakkak tırnağıma krem sürmeden ayaklarımı yıkadım,eve geldiğimde yıkamış dahi olsam.Sabah akşam kullancak vaktiniz varsa öyle yapın.Yanlız kremi sürdükten sonra iyice emilene kadar tırnağın üstüne bişey gelmesin,kerm silinmesin yani.Ben birde banyodan sonra sadece bana ait ve ayaklarımı silmek için kullandığım ayrı bir havlu kallanmıştım.Şimdiden sizlere kolay gelsin.Çok zor geçen bir hastalıktı ama ben bu şekilde geçirdim allah çok şükür....Hepinize geçmiş olsun.
         

    Gamzeeeeelii,

        Kendimi bildim bileli ayak başparmağımda var o illet. neler denedim geçmedi. Kremin adı ne anlamadım :) Yardımcı olur musun?
         

    Hermia,

        AYnı sefa kremi.Aktardan alıyorsun.Aynı sefa kremi olarak bir çok marka adı altında krem satılıyor ama ben mecitefendi aynı sefa kremini aldım.Ve tırnağın mantarlı olan yerini kestim,altı boş zaten tırnağın.Oraya akşamları sürdüm.Benim aldığım kremin fiyatı 7 tl idi.Şimdiden geçmiş olsun.Bende sizin gibi çok çektim ve kullanmadıım şey kalmadı nerdeyse.
         

    guzelimm,

        Tırnaklarınızı keserken,mantarlı tırnak hem kalın hem sarı hemde altı boştur.Tırnak makasının girebildiği yere kadar canım acımıcak şekilde kestim ve kremi her gün tekrarladım.
         

    guzelimm,

        ne kadar zaman kullandınız acaba?
         

    Payam,

        Payam dedi: 


            ne kadar zaman kullandınız acaba?

        4 ay kadar kullandım,zaten 1 ay içinde o kalınlık inceliyor ve sarı görüntü azalıyor.Ben tekrarlaması için 4 ay kadar kullandım.
         

    guzelimm,

        Aranızda kullanıcak olan arkadaşlar tecrübelerini yazarsa sevinirim.
         

    XSXEKERXIXM

        bendede tırnak mantarı var bı kaç sene once oldu hastaneye gıttım doktor ılac yazdı ılacı kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra hamıle oldugumu ögrendım doktorda bana hamıleysen sakın kullanma dedı şimdi kızım 1.5 yasında emzırıyorum hala kullanmadım adı terbısıl krem ve hap korkuyorum kullanmaya kızımı emzırdıgım ıcın ama yaz geldı bilmiyorum kismile acaba kullanmaya baslasam mı bıde senın dedıgın bu aynısefa kremı emzırenler kullanabılıyomu cvp verirsenız sevinirm
         

    XSXEKERXIXM,

            bendede tırnak mantarı var bı kaç sene once oldu hastaneye gıttım doktor ılac yazdı ılacı kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra hamıle oldugumu ögrendım doktorda bana hamıleysen sakın kullanma dedı şimdi kızım 1.5 yasında emzırıyorum hala kullanmadım adı terbısıl krem ve hap korkuyorum kullanmaya kızımı emzırdıgım ıcın ama yaz geldı bilmiyorum kismile acaba kullanmaya baslasam mı bıde senın dedıgın bu aynısefa kremı emzırenler kullanabılıyomu cvp verirsenız sevinirm

        Kullanabilirsin,herhangi bir sorun teşkil etmez.Çünkü tamamen bitkisel bir krem.Eline kullandığın nemlendirici gibi.Gerçi aynı sefa kremi bizim kullandığımız nemlendiriciler yanında bebek kalır...
         

    xixlgxixns

        Geçmiş olsun. Kurtuldugunuza sevindim. Bendede var aynı sorun banada cila seti vermişti dr. ama fayda etmedi. Benimde ayak baş parmaklarımda var. Birde tırnagımın üstü çatlak çatlak sizinkide aynımı. Bende denemek istiyorum umarım geçer.
        
http://www.bittison.com/search.html?tag=ayn%C4%B1%20sefa
Share on Google Plus

Bakım Kadınlar artık Türkiye'nin en büyük kadın kulübü ve portalı BittiSon Kadın'da. Kadınlar, BittiSon Kadın'da iş hayatından doğuma, yemek yapımından çocuk, Kuru Kayısı Faydalari, Cilt Bakımı, Doğal Güzellik, Laser Epilasyon, Bitkilerle Cilt Bakımı, Sivilce ve Akne Tedavi, Günlük Cilt Bakımı, Sağlıklı Diyet, Şifalı Bitkiler, Cilt Bakımı, Güzellik, Cilt Lekeleri, Doğal Cilt Bakımı, Güzellik Sırları, Gözaltı Morlukları, Kaş Şekilleri, Cilt Maskeleri, Yüz Maskeleri, Dudak Bakımı, Seksi ...

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder