NURS SALYANGOZ KREMİ YORUMLARI


Leyla Yurtsever  · Kayseri
1 aydır kullanıyorum yüzümde doğum lekesi vardı çok az bir açılma oldu tekrar siparis verdim umarım ikinci üründe lekelerim yok olur
Yanıtla ·  18 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  09 Haziran 2015, 03:55
Nurten Çağrı  · Üst Düzey Yorumcu
(3 kutu leke kremi kullandım 5 yıllık koyu lekelerimi bitirdim şiddetle tavsiye ederim. anemon kremini kullanmaya devam ediyorum
Yanıtla ·  5 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  6 Temmuz 2015, 10:32
Serpil Yurtsever  · Kayseri
benim yüzümde 4 sene önce karama ve lekelenme oluşmuştu sinoz leke gremini aldım ve 15-20 gündür kullanıyorum yüzümde lekelerin aıldıgını görebiliyorum yüzümün rengide acılmaya başladı ama ben 20 gün sonra etkisini görmeye başladım inşallah dahada acılcak ben memnunum nurs salyangoz kreminden almak isteyenlere tavsie ederim
Yanıtla ·  2 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  4 Ağustos 2015, 20:55
Saniye Selvican Arsoy  · Danışman at Armutlu Genç Gayrimenlkul
Ben bir aydır kullanıyorum, ikincisini sipariş verdim, gerçekten çok ama çok memnun kaldım, önce yorumları okudum, tereddüt ediyordum, güvenmeyerek ilk siparişi verdim, bu seferde aldanacam diye düşündüm ancak ilk defa memnun kaldım cildimde güneş lekesi doluydu bir hayli açıldı, yapacağınız güvenip almak her daim muhattap olacağınız sizi takip eden arkadaşlar var.Benimle ilgilenen Banu hanıma tekrar teşekkürler
Yanıtla ·  18 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  2 Ağustos 2015, 23:58
Belma Işık  · Işletme sahibi at Dia Reklam ve Ajans Hizmetleri
Gerçekten de başarılı bir ürün. Acaba diye çekinerek almıştım ama ürünü kullandıktan sonra gördümki sonuç muhteşem...
Yanıtla ·  26 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  1 Eylül 2015, 02:05
Çiçek Öner  · YAŞAR İLETİŞİM'de TEKNOLOJİ UZMANI
Yazın sıfır kollu penyeleri giyerken çekniyordum açıkçası 2 aydır bu kremi kullanıyorum ve kararmalar ciddi derecede kayboldu bu yaza artık istediğim kıyafetleri giyebileceğim kimseden çekinmeden utanmadan teşekkürler...
Yanıtla ·  22 ·  Beğen · Gönderiyi Takip Et ·  4 Eylül2015, 12:59
Share on Google Plus

Bakım Kadınlar artık Türkiye'nin en büyük kadın kulübü ve portalı BittiSon Kadın'da. Kadınlar, BittiSon Kadın'da iş hayatından doğuma, yemek yapımından çocuk, Kuru Kayısı Faydalari, Cilt Bakımı, Doğal Güzellik, Laser Epilasyon, Bitkilerle Cilt Bakımı, Sivilce ve Akne Tedavi, Günlük Cilt Bakımı, Sağlıklı Diyet, Şifalı Bitkiler, Cilt Bakımı, Güzellik, Cilt Lekeleri, Doğal Cilt Bakımı, Güzellik Sırları, Gözaltı Morlukları, Kaş Şekilleri, Cilt Maskeleri, Yüz Maskeleri, Dudak Bakımı, Seksi ...

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder